P

October 11, 2005

Rejse, Skype og pool

Kl er 1:48 om natten dansk tid. Børnene var meget trætte men det lykkedes os alle at holde os vågne. Nu håber vi at de ikke vågner om 4 timer.

Rejser har det med at øge stress-niveauet, hvilket skete da Sofie i gaten fik ændret sæde til 1H. Den opmærksomme læser vil have bemærket at det er business class -Skype 39000 feet hvilket umiddelbart ville være godt, idet jeg som far mente at jeg havde ret til at sidde med Sofie. Uheldigvis var det en fejl - det var en passagér som skulle til Washington som sad på samme sæde i et andet fly der skulle opgraderes - fandens.

SAS havde et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. Gå gratis på internettet i 39.000 fods højde. Det måtte prøves. Udover at læse emails og browse for unødig information, måtte jeg undersøge om jeg kunne Skype. Voila - det fungerede. Jeg kunne sågar bruge Skype Out og ringe til mine forældre og lade børnene sludre med dem fra flyet.



Vi ankom planmæssigt til New York og kunne tage børnene med i pool på hotellet som lovet. Det vagte som forventning stor jubel og glæde, og boblebadet var glimrende til at få de stive muskler igang igen.

Posted by Morten Marquard at 22:42

0 Comments: